Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu



Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Soc-1.7.3 424480026134 Odborná literatura Volné -

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-247-3780-5 :
  • Fyzický popis: 183 s. : il. ; 21 cm
  • Vydání: Vyd. 1.
  • Nakladatel Praha : Grada, 2012

Údaje o obsahu

Všeobecná poznámka:
Obsahuje rejstřík
Souhrn apod.:
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
Téma: mediální komunikace
krizový marketing
krizové situace
guerilla marketing
public relations
tiskové komuniké
etika médií
Žánr: příručky

Doplňkové zdroje