Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 7. záznam z 16

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Ped-9.2 424480032803 Odborná literatura Volné -

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-262-0145-8 (brož.)
  • Fyzický popis: print
    regular print
    141 s. : il. ; 21 cm
  • Vydání: Vyd. 1.
  • Nakladatel Praha : Portál, 2012

Údaje o obsahu

Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Souhrn apod.: Děti se učí mnohem efektivněji, je-li atmosféra učení naplněna radostí a je-li jim umožněno, aby se do předmětu učení zcela ponořily. Autorova koncepce tzv. flow učení (flow označuje plynutí – tedy plynutí zážitku samotného, splynutí prožívajícího člověka s intenzivním prožitkem) zahrnuje čtyři na sebe navazující kroky: 1. probuzení nadšení, 2. zaměření pozornosti, 3. ponoření do nezprostředkované zkušenosti a 4. sdílení zážitků s ostatními. Aby autor pedagogům či rodičům pomohl navozovat celý cyklus flow učení, předkládá ke každé fázi různé příklady her. Kniha je určená pro volnočasové pedagogy a vedoucí programů v přírodě, učitele a rodiče se zájmem o přírodu. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Téma: environmentální výchova a vzdělávání
výchova v přírodě
vyučovací metody
environmental education
nature study
teaching methods
plynulé učení
Žánr: metodické příručky
methodological manuals
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 7. záznam z 16

Doplňkové zdroje