Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 4 of 41

Teorie a metody politického marketingu  Cover Image Book Book

Teorie a metody politického marketingu

Summary: Kořeny, koncepty i vybrané nástroje politického marketingu, volební kampaně, základy politické komunikace, přehled nových komunikačních nástrojů atd.

Record details

  • ISBN: 978-80-7325-281-6 (brož.) :
  • Physical Description: print
    regular print
    341 s. : il. ; 23 cm
  • Edition: 1. vyd.
  • Publisher: Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012

Content descriptions

Bibliography, etc. Note: Obsahuje bibliografie
Subject: politický marketing
political marketing
Genre: kolektivní monografie
collective monographs

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Jabok.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Knihovna Jabok Soc-5 424480035379 Odborná literatura Available -

Back To Results
Showing Item 4 of 41

Additional Resources