Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 1 of 1

Využití prvků muzikoterapie ve výchovně-vzdělávacím procesu : bakalářská práce

Muchová, Lucie (Dissertant). Mašát, Vladimír (Thesis advisor). Šafránková, Pavla (Opponent). Univerzita Karlova. Jabok (Added Author).

Summary: Práce je zaměřena na možnosti praktického využití prvků muzikoterapie ve školství a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji hudbě a muzikoterapii obecně. Čtenáři stručně přibližuji historii a vývoj muzikoterapie od jejích počátků až po možnosti studia v dnešní době. Dále se zamýšlím nad otázkami muzikoterapie ve školství, jakými způsoby může být hudba při výuce nápomocná, jaké muzikoterapeutické prvky a za jakým účelem se mohou v hodinách využívat. Na konci teoretické části srovnávám osobnost muzikoterapeuta a osobnost pedagoga. V praktické části nabízím konkrétní hry, které jsou rozděleny do tří oblastí: 1. Kolektiv, konflikt, prevence 2. Rozvíjení empatie, sebepoznání, poznávání druhých 3. Koncentrace x relaxace Poslední oddíl je věnován návštěvě ZŠ Libčická, ve které jsem měla možnost některé hry vyzkoušet v praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) Plný text abstraktu naleznete v Repozitáři závěrečných prací UK

Record details

  • Physical Description: 84 stran : přílohy ; 30 cm
  • Publisher: 2016

Content descriptions

General Note:
Datum obhajoby: 23-06-2016
Dissertation Note: Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Evangelická teologická fakulta, 2016
Study Program Information Note:
Pastorační a sociální práce
Sociální práce
Awards Note:
Výsledné hodnocení: Výborně
Subject: hudba školství muzikoterapeutické hry konfilkty prevence empatie relaxace sebepoznání

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Jabok.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Jabok Library ABP-2167 424480038512 Absolventské práce Reference -

Electronic resources


Back To Results
Showing Item 1 of 1

Additional Resources