Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 3 of 4

Šance na dosažení vysokoškolského vzdělání v populaci osob se zdravotním postižením  Cover Image Book Book

Šance na dosažení vysokoškolského vzdělání v populaci osob se zdravotním postižením

Summary: Teoretická část předkládá různá pojetí klíčových konstruktů práce a zasazuje je do příslušného tematického rámce - sociologie vzdělávání. Předmětem výkladu jsou rovněž teorie vzdělanostních nerovností, jejichž praktické důsledky jsou popisovány v jednotlivých fázích vzdělávacího procesu osob se zdravotním postižením. V rámci kvantitativní výzkumné studie, provedené na Univerzitě Karlově na totálním výběru studentů se zdravotním postižením, je pozornost věnována především motivaci těchto studentů zahájit vysokoškolské studium, vlivům působícím na výběr studijního oboru, stejně jako překážkám, se kterými se mohou studenti v průběhu studia setkat, a zdrojům, které mohou k jejich překonávání využívat. S využitím těchto poznatků je v závěru studie sledována úspěšnost studentů se zdravotním postižením v průběhu vysokoškolského studia. Nakladatelská anotace. Kráceno.

Record details

  • ISBN: 978-80-246-3469-2
  • Physical Description: print
    regular print
    161 stran : ilustrace ; 21 cm
  • Edition: Vydání první
  • Publisher: Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016

Content descriptions

Bibliography, etc. Note: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Language Note:
Anglické resumé
Subject: osoby se zdravotním postižením
vysokoškolské studium
vzdělanostní nerovnosti
školní úspěšnost
empirický výzkum Česko 2011-2020
people with disabilities
college study
educational inequalities
school success
empirical research Czechia 2011-2020
Genre: studie
studies

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Jabok.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Jabok Library PeS-5 424480039648 Odborná literatura Available -

Back To Results
Showing Item 3 of 4

Additional Resources