Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Dostupné elektronické zdroje

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Ped-5 424480040301 Odborná literatura Volné -
 Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-7007-489-3
  • Fyzický popis: print
    regular print
    273 stran ; 21 cm
  • Vydání: Vydání první
  • Nakladatel Praha : Filosofia, 2017

Údaje o obsahu

Všeobecná poznámka: Vydavatel: Filosofický ústav AV ČR, v.v.i.
Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
Souhrn apod.: Kniha známé americké filosofky je obhajobou humanitního vzdělání, jež je v západních společnostech stále více pod tlakem ekonomických imperativů a komercionalizace.
Poznámka k vydavatelskému subjektu:
Vydavatel: Filosofický ústav AV ČR, v.v.i.
Téma: humanitní vzdělávání
hodnotová orientace
demokracie
výchova k demokracii
humanities
value orientation
democracy
education for democracy
Žánr: studie
studies
Souhrn: Kniha známé americké filosofky je obhajobou humanitního vzdělání, jež je v západních společnostech stále více pod tlakem ekonomických imperativů a komercionalizace.
S oporou v argumentech klasiků jako Sókratés, Rousseau, Dewey, Mann, Thákur a dalších dokazuje, že všestranné humanitní vzdělání je jednou ze základních podmínek přežití demokracie. Zatímco technická specializace vyhovuje požadavkům efektivity a produktivity, pro kultivaci kritického a inovativního myšlení nestačí. Ačkoli se kniha vyslovuje primárně k situaci ve Spojených státech amerických, kde je tlak komercionalizace zřejmě nejintenzivnější, její ústřední argument platí bezpochyby i v našich podmínkách. Nakladatelská anotce.
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Doplňkové zdroje