Výsledky vyhledávání
Zobrazeno 32. záznam z 55
PředchozíDalší
Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet 1 exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-5 | 424480040307 | Odborná literatura | Volné | - |
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325 | |||||
Detaily záznamu
- ISBN: 978-80-7308-650-3
-
Fyzický popis:
335 stran ; 19 cm
regular print
print - Vydání: Vydání první
- Nakladatel Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Údaje o obsahu
Poznámka o bibliografii apod.: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky |
Souhrn apod.: | Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv. |
Poznámka k jazyku: | Anglické resumé |
Hledat podobné tituly podle tématu
Téma: | postmoderní společnost filozofie výchovy pedagogika učitelská profese postmodern society philosophy of education educational science teacher career |
Žánr: | monographs monografie |
Hledat podobné tituly podle edice
Výsledky vyhledávání
Zobrazeno 32. záznam z 55
PředchozíDalší