Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 4 of 4

Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie  Cover Image Book Book

Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie

Hábl, Jan 1975- (Author).

Summary: Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno.

Record details

  • ISBN: 978-80-7294-901-4
  • Physical Description: print
    regular print
    120 s. ; 21 cm
  • Edition: Vyd. 1.
  • Publisher: Brno : Host, 2013

Content descriptions

Bibliography, etc. Note: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Language Note:
Anglické resumé
Subject: Komenský, Jan Amos 1592-1670
filozofie výchovy
narativita
didaktika
filozofie výchovy Česko 17. století
interpretace a přijetí literárního díla pedagogické aspekty
philosophy of education
narratives
teaching
philosophy of education Czechia 17th century
interpretation and reception of literature educational aspects
Genre: studie
studies

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Jabok.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Knihovna Jabok Ped-3.5.6
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325
424480040651 Odborná literatura Available -

Back To Results
Showing Item 4 of 4

Additional Resources