Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu

Filtry výsledků vyhledávání

Použité filtry:

Umístění

Absolventské práce Depozitář - Absolv. práce ×

Výsledky vyhledávání Zobrazeno 3. záznam z 20 Preferovaná knihovna: Jabok?

Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost : absolventská práce / Žaneta Novotná ; vedoucí práce Marie Ortová

Novotná, Žaneta (Autor). Ortová, Marie (Vedoucí diplomové nebo disertační práce). Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická (Další autor).

Dostupné elektronické zdroje

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok) (Zobrazit)
  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Knihovna Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok ABP-2378 424480042344 Absolventské práce Pouze prezenčně -

Detaily záznamu

  • Fyzický popis: 84 stran : přílohy ; 31 cm

Údaje o obsahu

Poznámka ke kvalifikační práci:
Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2019
Poznámka o bibliografii apod.:
Obsahuje bibliografii
Souhrn apod.:
Tato absolventská práce je zaměřena na problematiku alternativní a augmentativní komunikace (AAK) u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost. Cílem je získání názorů a zkušeností na a s AAK z pohledu rodičů dětí s autismem a narušenou komunikační schopností, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření. Absolventská práce je dělena na tři kapitoly: úvod, teoretická část a praktická část. Teoretická část je zprvu věnována samotnému autismu, jeho definicím a klasifikacím, dále vysvětluje komunikaci u dětí s autismem a popisuje, s jakými problémy a specifiky se mohou tyto děti setkat. Poskytuje informace o metodách, výhodách, nevýhodách a správném výběru alternativní a augmentativní komunikace, která se využívá jako možná a příležitostná kompenzace u dětí s autismem a narušenou komunikační schopností. Praktická část se věnuje metodologii výzkumu. Je dělena na tři kapitoly: úvod, vyhodnocení dotazníků a závěr. Vyhodnocení dotazníků je rozčleněno na čtyři podkapitoly – zjišťování informací o dítěti (otázky 1-6), analýza komunikačních schopností dítěte (otázky 7-10). Využití AAK (otázky 11-15) a názory a zkušenosti rodičů (otázky 16-27).
Téma: autismus autistické spektrum komunikace
Žánr: absolventské práce
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 3. záznam z 20 Preferovaná knihovna: Jabok?

Doplňkové zdroje