Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Nadané dítě ve škole : náměty do výuky pro celou třídu

Cihelková, Jana (Autor).

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Ped-4.4 424480040155 Odborná literatura Volné -

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-262-1248-5
  • Fyzický popis: 124 stran : černobílé ilustrace ; 23 cm
  • Vydání: Vydání první
  • Nakladatel Praha : Portál, 2017

Údaje o obsahu

Poznámka k obsahu: 01/01 - Obsah (FF) Nadané dítě a jak ho poznat -- Zásobník činností -- Sněhová koule -- Samostudium - čtenářská metoda Insert -- Myšlenková mapa -- Expertní a kmenové skupiny -- Brainstorming -- Debata -- Studentská ukázka - demonstrace -- Případová studie -- Projekt -- Vědecká práce -- Zkoumání textu -- Problémová výuka -- Skimming -- Najdi druhou polovinu -- Korálky na niti -- Jeden začátek mnoho konců -- Natírání plotu -- Mluvní cvičení -- Didaktické hry -- Rychlý scrabble -- Řekni ml víc -- Dvojice pojmů -- Tenis -- Dvoubarevné pexeso -- Program Nadaný žák -- A co školní družina? -- Individuální vzdělávací plán -- Tři příběhy z praxe: Anežka Oskar a Vítek -- Didaktické základy aktivního učení
Souhrn apod.: Co je nadání? Jak poznat nadané dítě? Je nadání výhoda, nebo spíše handicap? Co nadané děti ve výuce potřebují a jak jim to poskytnout? Metodika v knize Nadané dítě ve škole odpovídá na tyto otázky stručně, přehledně se zaměřením na praxi. Nabízí učitelům návod, jak nadané dítě rozpoznat, protože to nemusí být vždy úplně jednoduché, a jak s ním ve výuce pracovat. Rodičům nadaných dětí se může stát vodítkem při výběru školy. V knize najdete návrhy systémových strategií k zajištění adekvátního přístupu k nadaným dětem, které škola může začlenit do svého vzdělávacího programu, a také zásobník v praxi ověřených aktivizujících učebních metod upravených pro potřeby nadaných žáků, který je určený jednotlivým učitelům k využití v přímé výuce. Autorka se zaměřuje na rozvoj dovedností učitelů individualizovat výuku pomocí aktivizujících učebních metod. Individualizace výuky je přitom jediným způsobem, jak v praxi realizovat inkluzivní vzdělávání. Proto může být-přestože cílí především na nadané děti-využívána k práci s celým třídním kolektivem. Jana Cihelková je zakladatelkou a ředitelkou školy Métis-základní škola s. r. o, zabývající se výukou nadaných dětí. (Nakladatelská anotace)
Téma: talentovaní žáci
školní třídy
pedagogika nadaných
vzdělávací programy
vyučovací metody
didaktické hry
Žánr: metodické příručky
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Doplňkové zdroje