Katalog

Detaily záznamu

Vyhledávání v katalogu


Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Exempláře k vypůjčení

  • Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Jabok)

Počet rezervací:

0 (na celkový počet 1 exemplářů)

Knihovna/pobočka Signatura / Poznámky k exemplářům Čárový kód Umístění Status K vrácení dne
Knihovna Jabok Soc-6.4.3 424480040680 Odborná literatura Volné -
 Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325

Detaily záznamu

  • ISBN: 978-80-87398-18-0 (brož.)
  • Fyzický popis: print
    regular print
    308 s. : il. ; 21 cm
  • Vydání: Vyd. 1.
  • Nakladatel V Praze : Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, 2011

Údaje o obsahu

Všeobecná poznámka:
Terminologický slovník
Poznámka o bibliografii apod.: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Souhrn apod.: Text je zaměřen na oblast vzdělávání Romů. Z pozic kognitivní antropologie řeší problém segregace romských žáků v rámci vzdělávacího systému majority. Příčinu vidí v krizi důvěry, v procesu distanciace Romů.
Poznámka k jazyku:
Anglické resumé
Téma: Romové Česko 21. stol
sociální chování Česko
sociální vyloučení Česko
kulturní integrace Česko
rodiče a děti
výchova a vzdělávání
školní etnografie
kulturní antropologie
Romanies Czechia 21st century
social behavior Czechia
social exclusion Czechia
cultural integration Czechia
parents and children
education
school etnography
cultural anthropology
vyloučené lokality
Žánr: kolektivní monografie
collective monographs
Výsledky vyhledávání Zobrazeno 1. záznam z 1

Doplňkové zdroje