Catalog

Record Details

Catalog Search


Back To Results
Showing Item 3 of 4

Krizová komunikace s médii  Cover Image Book Book

Krizová komunikace s médii

Summary: Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.

Record details

  • ISBN: 978-80-247-3780-5 :
  • Physical Description: print
    183 s. : il. ; 21 cm
  • Edition: Vyd. 1.
  • Publisher: Praha : Grada, 2012

Content descriptions

General Note:
Obsahuje rejstřík
Subject: mediální komunikace
krizový marketing
krizové situace
guerilla marketing
public relations
tiskové komuniké
etika médií
Genre: příručky

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Jabok.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Knihovna Jabok Soc-1.7.3 424480026134 Odborná literatura Available -

Back To Results
Showing Item 3 of 4

Additional Resources