Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci / Jitka Lorenzová
Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.
Record details
- ISBN: 978-80-7308-650-3
- Physical Description: 335 stran ; 19 cm
- Edition: Vydání první
- Publisher: Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Content descriptions
Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky |
Language Note: | Anglické resumé |
Search for related items by subject
Subject: | postmoderní společnost filozofie výchovy pedagogika učitelská profese postmodern society philosophy of education educational science teacher career |
Genre: | monografie monographs |
Search for related items by series
Available copies
- 1 of 1 copy available at Jabok.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Jabok Library | Ped-5
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325
|
424480040307 | Odborná literatura | Available | - |