Pedagogické zacílení herních aktivit pro řešení situace konkrétního kolektivu : absolventská práce / Michal Pařízek
Cílem této absolventské práce je příprava programu vybraných herních aktivit rozvíjejících dobré vztahy žáků 3. ročníku základní školy ve vztazích k vrstevníkům v kolektivu třídy a dětí k sobě samým prostřednictvím rozvoje komunikačních a sociálních kompetencí. Dále se v textu zabývám pojetím teorie a anatomie her v odborné literatuře, užitím didaktických her ve vzdělávání a zkušenostně-reflektivním učením. Cílové výstupy mého programu herních aktivit jsem stanovila prostřednictvím Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV), Školního vzdělávacího programu (ŠVP) a Plánu pedagogické podpory (PLPP). Součást mého záměru tvořilo získání přímé zpětné vazby žáků na průběh programu formou následných rozhovorů a řízené reflexe k jednotlivým herním aktivitám. V závěrečné 4. kapitole předkládám konkrétní návrh aktivit a pedagogických cílů. V závěru shrnuji cíle a metody práce i důležité zkušenosti, které jsem jejím prostřednictvím získala.
Record details
- Physical Description: 66 stran : 31 cm
Content descriptions
Dissertation Note: | Absolventská práce (Dis.), Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická, 2022 |
Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii |
Search for related items by subject
Genre: | absolventské práce |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Jabok.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Jabok Library | ABP-2465 | 424480045563 | Absolventské práce | Reference | - |
Electronic resources
Version of Resource: Plný text